Egy stratégia olyan, mint az iránytű. Megmutatja azt, hogy merre tartunk és segít navigálni a kihívások tengerén. A Stratégiai Marketing és Toborzó Iroda feladata a kari marketingstratégia kidolgozása, a márkaépítés és a marketingmix kialakítása, a dékán és a kari vezetés támogatása stratégiai, elsősorban a marketingterületeket érintő kérdéskörökben.
Az iroda toborzással foglalkozó része felelős kialakítani az Általános Orvostudományi- és Gyógyszerésztudományi Kar rekrutációs (hallgatótoborzási) stratégiáját, megtervezni és kivitelezni az ezekhez köthető aktivitásokat a Magyar, a Német és az Angol Programok számára. Foglalkozunk továbbá a toborzással összefüggő összes feladattal, beleértve az ügynökségek kiválasztását és a velük való kapcsolattartást is.
Hírek
2024. október 1.
„Évről évre egyre több érdeklődőt vonz a Kutatók Éjszakája”
2024. szeptember 24.
Nyílt nap
2024. szeptember 16.
Fontos mielőbb regisztrálni a pécsi orvos- és gyógyszerészkar Kutatók Éjszakája programjaira
2024. szeptember 12.
Ösztöndíjlehetőségek a 2024/2025-ös tanév őszi szemeszterében!
2024. augusztus 29.
Legyél Te is Szent-Györgyi ösztöndíjas!
Galéria
II. Orvoskari Lépcsőfutás
Kutatók Éjszakája 2021
Egészségnap - Janus Pannonius Gimnázium diákjainak
Tudomány, ami összeköt - döntő
A Nagy Orvoskari #Lépcsőfutás
Nyílt Nap